lauantai 2. heinäkuuta 2011

Kirppispäivitys

Moi moi!
Olin tänään kiertelemässä Tampereen kirppiksiä ja mukaan nappasin muutaman vaatteen, jotka nyt esittelen.
Aamusella kun avokki meni Kyykkäkisoihin niin minä painelin Tampereen toiselle laidalle Lielahteen ja SPR:n Konttiin. Kontti on mielestäni Tampereen kirppiksien valioita, sillä yleensä aina sieltä löytyy jotain ihanaa. Niin nytkin. Helmilöydöt esittelinkin jo Riinan korutaivaassa, joten nyt keskityn vaatelöytööni. Niin siis löysin ihanan t-paidan 3e:lla. Se on Espritin merihenkinen sininen t-paita, jossa tunsin olevan omaa luonnettani. Koska kokokin oli sopiva niin nyt se pääsi heti käyttöön. Kontissa oli myös Trivial Pursuitin vuoden 87 versio viitosella ja siihen vielä lisäkortit 2e. Oli oikein hyvässä kunnossa ja hieman olisi mieleni tehnyt se ostaa, mutta maltoin kuitenkin sillä tuskin tietopohjani sen ajan kysymyksiin olisi kovin korkealla - olin nimittäin julkaisuvuonna 1v. :D Eli jos joku nyt tästä sai hyvä vinkin niin sinne vaan nappaamaan priima peli mukaan. :)
Kiertelin myös keskustan suuret kirppikset: Radiokirppiksen ja Bonuskirppiksen. Radiokirppikseltä löysin ainoastaan korutarvikkeita, mutta Bonuskirppikseltä löysin ihanan mekon. Se on MEXX:in tummansininen mekko, joka maksoi vaivaiset 12e. Koko oli S, mutta uskaltauduin sen ottamaan, koska olen ennenkin kyseisen merkin vaatteita ostanut S-kokoisina, vaikka normaalisti olen M. Alla kuva mekosta.

Palataan taas pian asiaan, kun on ihania muita juttuja. :)

Espritin t-paita 3e, SPR Kontti

MEXX -mekko 12e, Bonuskirppis

MEXX -mekko 12e, Bonuskirppis

2 kommenttia: